اجاره آسانسور کارگاهی

اجاره آسانسور کارگاهی

درمواردی که پروژه بزرگ نباشد صرفه ی اقتصادی ندارد که معمار یا سازنده بخواهد آسانسور کارگاهی را خریداری کند بنابراین در این موارد اجاره ی آسانسور کارگاهی راه حل بهتری به نظر میرسد که هم در هزینه صرفه جویی شده و هم سیاست های پولی حفظ میشود. ولی نباید از نکات مهم هنگام اجاره غافل شوید.

نکات مهم هنگام اجاره ی آسانسور کارگاهی

  • کیفیت
  • قیمت
  • اطمینان از امنیت
  • برند

اجاره آسانسور کارگاهی برای چه کسانی مناسب تر است؟

شاید برای هرکسی این سوال پیش بیاید که اجاره آسانسور کارگاهی برای چه مواردی کاربرد دارد. پس بهتر است بدانید این کار برای دو دسته از افراد مناسب است.

دسته ی اول: دسته ی اول شامل کسانی است که نمیخواهند هزینه های زیادی برای ساختمان صرف کنند و ترجیح میدهند هزینه ای که صرف خرید اسانسور میشود برای قسمت های مهمتری استفاده شود. 

دسته دوم: نوع دوم افرادی هستن که ساختمان آن ها قرار است خیلی زود و در مدت کوتاهی ساخته شود و درواقع پروژه آنقدر بزرگ و زمانبر نمیباشد که نیاز به خرید آسانسور باشد.

آسانسور کارگاهی

نکات طلائی هنگام اجاره آسانسور کارگاهی

  1. دسترسی به قطعات
  2. توجه به برند
  3. توجه به ظرفیت آسانسور
  4. اطمینان از امنیت آسانسور

1.دسترسی به قطعات

هنگام اجاره آسانسور کارگاهی باید توجه داشته باشید که آسانسور انتخابی شما قطعات در دسترس داشته بباشد که در صورت بروز هرگونه ایراد یا خرابی به راحتی قطعه ی مورد نظر را از بازار تهیه کنید و این شرایط در اوضاع تحریم ایران بیشتر اهمیت پیدا میکند.

2.برند

دقت به برند در هنگام اجاره آسانسور کارگاهی نقش ویژه ای دارد. چون برخی از برند ها علاوه بر کیفیت پایینی که دارند ممکن است امنیت جانی را نیز به خطر بیاندازد. بنابراین توصیه میکنیم در هنگام اجاره ی آسانسور کارگاهی از کارشناس و متخصص این زمینه کمک بگیرید. 

3.توجه به ظرفیت آسانسور

با توجه به پروژه ی کاری و وزن باری که قرار است توسط آسانسور جا به جا شود اهمیت بسیار زیادی دارد. و قبل از اجاره باید به این نکته توجه زیادی داشته باشید.  

4.اطمینان از امنیت آسانسور

مهمترین نکته ای که در هنگام اجاره آسانسور کارگاهی باید به آن توجه داشته باشید امنیت این بالابر ها میباشد. بالابر های کارگاهی که امنیت بالایی دارند معمولا دارای تاییدیه ایمنی هستند و عدم وجود این تاییدیه میتواند آسیب های جبران ناپذیری به اشخاص وارد کند.

آسانسور

نحوه ی اجاره آسانسور کارگاهی

معمولا اسانسورهای کارگاهی توسط نمایندگی های مختلف به اجاره داده میشود. 

گام اول: ابتدا باید طی یک نشست کارشناسانه مشورت های لازم جهت اجاره ی آسانسور کارگاهی انجام شود و سپس تصمیمات لازم در جهت اجاره و نوع اسانسور استیجاری گرفته شود که از لحاظ امنیت و کیفیت تایید شده باشد.

گام دوم: امضای قرار داد مدت دار با نمایندگی معتبر برند مورد اجاره

گام سوم: پرداخت اجاره به همان نمایندگی محل قرارداد

گام چهارم: تعیین طول مدت قرار داد توسط فرد اجاره کننده

نحوه ی محاسبه ی قیمت اجاره آسانسور کارگاهی

در هنگام اجاره آسانسور کارگاهی نکات مهم بسیار زیادی وجود دارد که باید به آن ها دقت کنید ولی مهمترین آن ها قیمت اعلام شده از طرف نماینده میباشد که بهترین و معقول ترین قیمت در کنار کیفیت بسیار خوب را ارائه دهد. ولی این قیمت ها با توجه به برند های مختلف میتواند متفاوت باشد و از طرفی هم با در نظر گرفتن نوسانات مداوم قیمت ها باید از قیمت های به روز این دستگاه ها نیز آگاه شوید. بعد از آن نیز باید آسانسور نصب شود. باید دقت داشته باشید که نصب آسانسور کارگاهی باید توسط تیم کارشناسی و افراد مجرب انجام شود تا از آسیب های احتمالی در آینده جلوگیری شود.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top