اجاره تاور کرین

اجاره تاور کرین

اخیرا با پیشرفت ساخت برج ها و آسمان خراش ها نیاز به تجهیزات صنعتی نیز بالا رفته است. یکی از این اجزای مهم و کاربردی تاور کرین ها هستن که نقش پررنگی در ساختن ساختمان های مرتفع دارد. تاور کرین نوعی ماشین هستن که برای جا به جایی اجسام بزرگ و سنگین در ارتفاعات از آن ها استفاده میکنند. این دستگاه ها بدنه ی بسیار محکمی دارند ولی قیمت آن ها بسیار زیاد است. بنابراین خرید این ماشین آلات صرفه ی اقتصادی ندارد و اکثر معماران برای پروژه های کوچک از طریق اجاره تاور کرین ساختمان را میسازند. 

اجاره تاور کرین

همانطور که بالاتر هم به این مطلب اشاره کردیم تاورکرین ها قیمت بسیار بالایی دارند و و خرید ان ها گاها به صرفه نمیباشد بنابراین باید این دستگاه ها را اجاره کنیم ولی باید توجه داشته باشید که این مسئله بدان معنا نیست که قیمت اجاره ی این تاور ها کم است. بنابراین باید این دستگاه را از شرکت های معتبر تهیه کنید و انجام خدمات نصب را بر عهدی فرد متخصص و با تجربه بسپارید. جالب است بدانید در برخی شرکت ها برای جلب رضایت مشتری و بالا بردن سطح فروش تاور کرین ها با قیمت کمتر به اجاره میدهند ولی این همیشه نشان دهنده  ی کیفیت پایین تر این دستگاه ها نیست و سیاست های کاری خود را داشته است.

نصب تاور کرین

مزیت تاور کرین ها

  • قدرت چرخش 360 درجه 
  • استحکام زیاد بدنه
  • امکان اضافه شدن سکشن برای بیشتر کردن ارتفاع زیر نظر ناظر 

برای اجاره تاور کرین باید به چه نکاتی توجه کرد؟

انتخاب فروشنده و اطمینان از امنیت محصول: مهمترین نکته ای که برای اجاره تاور کرین ها مورد بررسی قرار میگیرد ایمنی دستگاه میباشد. بنابراین اینکه دستگاه را از کجا تهیه میکنید خیلی مهم است که اعتبار و امنیت کامل تضمین شده باشد و کیفیت و ایمنی را در ساخت محصولات به صورت کامل رعایت کرده باشد.

بنابراین میتوان گفت اولین و مهمترین نکته در اجاره تاور کرین ها انتخاب فروشنده و فروشگاه است. در اینصورت کسی که تاور را اجاره میکند نسبت به هزینه ای که برای اجاره پرداخت کرده است با خیال راحتتری تاور را اجاره کند. 

خدمات پس از فروش: باید توجه داشته باشید فروشگاهی که خرید را انجام میدهید که خدمات پس از فروش داشته باشد و خدماتی مانند سرویس و تعمیرات را ارئه دهد. 

نوع بار و وزن بار: نوع بار و وزن بار رابطه ی مستقیم با تاور کرین دارد و هرچقدر بار سنگین تر باشد باید استحکام تاور کرین بیشتر باشد.

تاور کرین

مشخصات تاور کرین خوب برای اجاره 

  1. چرخش ۳۶۰ درجه
  2. قابلیت افزایش ارتفاع‌های بالا
  3. قابلیت جلو و عقب رفتن
  4. استحکام بالا 

محاسبه قیمت اجاره تاور کرین

برای محاسبه ی قیمت تاور کرین ها فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته میشودکه یکی از ان ها مدت زمان اجاره میباشد یعنی اگر شما تاور کرین را برای مدت کمتر از 6 ماه اجاره کنید قیمت دستگاه تقسیم بر 18 قیمت نهایی اجاره تاور کرین شما خواهد بود. این در صورتی میباشد که اگر مدت اجاره شما بیش 6 ماه باشد قیمت دستگاه تقسیم بر 24 خواهد شد. یعنی اگر قیمت یک تاور کرین چهارمیلیارد و دویست میلیون باشد ماهانه باید 175میلیون اجاره پرداخت کنند. که البته این معیار دقیق نیست و فاکتورهای دیگری نیز برای محاسبه قیمت در نظر گرفته میشود. 

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top